16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2011. február 4., péntek

Játék

Kutya és Konyha blog írója JÁTÉKOT hirdetett meg!
Méghozzá nem is akár milyet egy online Vacsoracsatát! Hűű mindig is szerettem volna részt venni egy igaziba, de esélyem lesz egy virtuálisba megmérettetni magam!
Izgalommal tölt el! És gondolkozom is mivel kápráztassam el az olvasókat!
Jelentkezni még lehet ITT!!!! Nem csak blogíróknak!!!

Szép napot!

1 megjegyzés:

  1. Szandra! Garantált, hogy nem fogsz unatkozni a jövő héten, mert Te lettél az egyik szerencsés Online Vacsoracsata játékos! Szurkolok Neked!
    Kérlek nézd meg a blogomat!
    üdv,
    Kutya és Konyha

    VálaszTörlés