16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2011. január 25., kedd

Szép nap elé nézek: Díjat kaptam!

Ma korán keltem, már ázik a levesnek való husika. Gyors megnéztem az e-mail címem és jött au értesítés, van egy új hozzászólás. Nagy öröm lett úrrá rajtam, díjat kaptam!
És ahogy Kolléga leírja: " mégis van értelme annak amit csinálok".
Köszönöm még egyszer A kolléga-nak és Mézeskalács konyha-nak a díjat!
Ajánlom minden kedves ide tévedő olvasónak kukkoljatok be hozzá is!!!!

Pár szabály :

- Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-Blog képet, és másold be ezt az útmutatót.
- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.
- Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.
- Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.

Nehéz hogy kit írjak, rengetegen megkapták már ezt a díjat az elmúlt 1-2 napban.
De jelöltjeim:
*Egy falatka
*Mit főztem ma
*Csak is kedvtelésből


Szép napot mindenkinek!

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen! Igyekszem mihamarabb, találni kezdő bloggereket akik még nem kapták meg...meg persze amint megvagyok készül a bejegyzés.

    Még egyszer köszi. Neked is szép napot: ginko

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a díjadhoz és nagyon köszönöm a támogatásodat a mozgalomhoz!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen! :) olyan ritkán vagyok itt a blogspoton,hogy nem is számítottam ilyen kedvességre :)

    VálaszTörlés