16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2010. november 1., hétfő

Muffin papír mániám

Mániákusan gyűjtöm a kis papírkákat, ha meglátok valahol egy különlegesebbet meg kell vennem.
Sőt barátnőktől is "kunyeráltam" már, ha nekik olyan volt otthon ami nekem nincs....visszafele is működik én is adtam nekik.
Célom idén a tökéletes karácsonyi muffin papírt megtalálni:D

Sokáig gondolkoztam, hogy hova is tehetném őket.
Látszódjanak, díszei legyenek a konyhámnak, ezzel is megmutatva, hogy imádom a kis kapszlikat.
Először befőttes üvegbe, majd a cukros csuporba várták sorsukat.
Aztán jött az ötlet, hogy venni kellene hosszú tésztatartót!
Nagy szerencsémre addig halasztgattam, hogy egy helyen ezek a kis tárolók 333Ft-ra le voltak akciózva.
Rögtön beszereztem 4db-ot.
És a konyha központi eleme lett!

5 megjegyzés:

  1. szia! Hol lehet venni egyedi muffin papírokat?

    VálaszTörlés
  2. Szia névtelen.
    Legtöbbet 100ft-os bolt, Kik és legújabb karácsonyi kollekcióm a *escoba:D

    VálaszTörlés
  3. szia!
    nagyon jók a receptek! karácsonykor jó hasznát fogom venni^^ szerintem ezzel is tudnád bővíteni a gyűjteményed: http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/40133041

    VálaszTörlés
  4. Szia DIA!
    Nagyon szép muffin papírok, az jobb oldali felső meg is van, kedves barátnő küldött nekem!
    Sajnos közelembe nincs ikea:(

    VálaszTörlés