16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2010. november 15., hétfő

Házi kolbásszal töltött csirkemell

Hm....
Nem egy nagy ördöngös étel, nem is olyan különleges. Inkább nagyon gyorsan elkészíthető és ízletes.
Hozzávalók:
*csirkemell
*házi kolbász
*vaj
Elkészítés: A husit jól kiklopfoljuk és besózzuk. A kolbászokat csíkokra vágjuk.
Majd betekerjük és megsütjük olvasztott vajba.
Nagyon ízletes lett!!!
Ha épp kevés az időtök, akkor hajrá, el lehet készíteni:D
Így karácsony közeledtével pont kapóra jön, mert nekem is az időm olyan kevés....

Csomagom érkezett! A várva várt csomag!
Mikor megjött egyből beledobtam a cukros bödönbe egye és várakoznak a hűtőbe a felhasználásra!
Köszönöm SZEPY!!!!!!!!!
És ez is megérkezett végre!!!

NYAM!!!!!

1 megjegyzés: