16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2010. október 29., péntek

Pávaszem torta

"Gyerekkori játszótárs, iskolatárs, majd kis szünet és már mondhatom, hogy családunk barátja".
Hétfőn ünnepelte születésnapját és párommal meglepetést szerveztünk neki.
Dilijük ez az energia ital(aminek nem igazán örülök, szörnyen(monster) egészségtelen...de őszintén ma én is ittam, megkívántam.)
Ez a barát Imádja a PÁVASZEM süteményem és eldöntöttem rég, hogy szülinapjára kap tőlem pávaszemet. Ő is mondogatta mindig, hogy kér tortát.
Igen ám, de az rúd, azt nem lehet díszíteni...
Ekkor jött az ötlet! Legyen torta!
Párom volt a díszítés felelős!
Ő találta ki, hogy legyen Monsteres...mert Ők ketten mindent gyűjtenek ami Monster:D energy drink. Nyomtattam, körbevágtam, színeztem és kinyomtam, lehúztam......
Bíztam benne sikerülni fog, de jobban sikerült mint gondoltam!

Sütöttem egy KAKAÓS PISKÓTÁT 6 tojásból, aztán a PÁVASZEM krémjével megkentem és banánt szeltem közé. Pont olyan, csak torta!!!

Nagy sikert arattam vele!!!!!

NYAM....

3 megjegyzés: