16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2010. július 25., vasárnap

A kukorica

Legelső emlékem a kukoricával mamáéknál vésődött belém. Eszem, eszem és jaj de finom, hmmmm
És aztán úgy rajongtam érte, hogy mama minden hétvégén mikor nála voltam főzött nekem.
Én meg faltam ezerrel.....:D
Olyan kapcsolatom a kukorival, mint az eperrel, imádom:D
És szerencsére párom is imádja, sőt mióta kisütött a nap azzal nyaggat mikor eszünk kukit:D
Igen ám, de elfelejtettük elvetni mi a magokat, és a garázsasztalon nem terem kukorica. Így maradt a bolt, ahol takarmánykukoricát adtak 65,-Ft-ért amiből köszi, de nekünk is van mint égen a csillag....
Aztán anyósom bevágódott a piaci bácsika kukoricájával...ami már következő héten olcsóbb volt, de íze sem volt...
És ekkor szólalt meg mama "van kukorica is, de nem olyan édes, mert tavalyi magjából van.." ohhhh mama mondhattad volna!!!
És édes....és 1 napig ezt ettünk:D
40 fok melegbe....legjobb:D Langyosan.....Kedv szerint sósan.

...Itt a várva várt lehűlés, és pont holnap szabadnap is, ehet sütni, főzni:D Kis feszültséglevezető, végre....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése