16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2010. június 21., hétfő

A kert

Álltunk maminál, szedtük a borsót és felnéztem. És olyan szép látvány fogott el! Szépen sorban a sok zöld zöldség! Fantasztikus, hogy van hova kimenni és friss nem felfújt és agyon vegyszerezett zöldséget lehet szedni. Ezt köszönöm mami!!!
Úgy éreztem, hogy meg kell osszam a kert szépségét! Szépen sorban minden!!! Ohh csak ámulok még mindig!

A hétvégén alig voltam itthon, úgy hogy most jut arra a sor, hogy a babot és a borsót rendbe tegyem:D
Aztán lehet ma a életünk új fordulatot vesz, tele vagyok izgalommal!!!!
Szép napot mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. De jó, hogy van kert. Én örülök annak a pár fának amit látok az ablakból :)

    VálaszTörlés