16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2010. április 17., szombat

Csajos ebéd

Lehet, hogy csak én vagyok így vele, de utálok egyedűl ebédelni! És a legroszabb az, ha készülök gőzerővel a szombati ebédre és közbe jön egy váratlan hívás "Nem érek haza a munkából időbe" címmel...
Ma csak 5 órát sütöttem, főztem, közbe mosogattam és pakoltam...(Jelentem végre ülök)
Hírtelen el is felejtettem enni...aztán éreztem, hogy nincs rendbe valami, sűrgősen ennem kell! Köretet párom érkezésére akartam készíteni, húst meg nem kívántam..így kiszettem az ebédből a gombát, pirítottam kenyeret, fokhagymáztam vajaztam..és bébkukival megspékeltem! Rögtön felélénkültem:D
Azóta megint hulla vagyok...
Gombát megmostam és tettem a közepébe reszeltsajtot, megsütöttem...Vacsira nagyon jó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése