16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2010. március 31., szerda

Melegszendvicskrém

A párommal a 3-4. randin nála melegszendvicseket gyártottunk. Konzerves melegszenyakrém volt és isteni. Igen ám, egy darabig lehetett kapni...Aztán szőrén-szárán eltűnt a polcokról! Aztán kíséleteztünk, de ő egyiket sem kedvelte. Így egy darabig ez a vacsora nem kerűlt az asztalra, majd már nem tudtam mit együnk. Ilyenkor kérdezgetek mindenkit, hogy mit csináljak? Nah, de mit?
Ekkor mondta anyu, hogy régen sokat csináltuk a párizsis melegszendvicskrémet, hogy csináljak azt!
Hozzávalók:
*20dkg párizsi egészbe, majd lereszelve
*10dkg kolbász szintén reszelve
*tejföl
*só, bors
*sajt
Elkészítés: A párizsit lereszelem az almareszelővel, majd villával összkeverem, töröm. A kolbászt is lereszelem, hozzákeverem a párizsihoz. Annyi tejfölt keverek bele, hogy kenhető legyen és sózom, borsozom ízlés szerint. Én tettem bele egy kis mustárt is, anya nem szokott.
Kicsit hűtőbe teszem, majd megkenem a kenyereket, leszórom sajtal és megsütöm!
Gyors, egyszerű, finom!

Jó vacsit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése