16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2010. március 13., szombat

Görög saláta

Hugom "fogyókúrázik" így a héten anyával salátát kellett készíteni. Anya sütötte a natúr csirkemellet neki én daraboltam a hagymát. Én kaptam a munka sírós részét. És olyan isteni lett!
Hozzávalók:
*4db közepes paradicsom
*1db uborka
*fél fej lilahagyma
*1doboz fetasajt
Öntet:
*1doboz kefír
*1 gerezd fokhagyma
Elkészítés: A zöldségeket felkockázom, hagymát felkarikázom, jól összekeverem. A sajtot (nagy nehezen) felkockázom. Ha lenne friss petrezselyem szórtam volna rá azt is. Jól összekeverem a sajttal is.
A kefírbe zúzom a fokhagymát és jól elkeverem.
Tálaláskor megcsorgatom az öntettel.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése