16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2010. március 11., csütörtök

Csokoládétorta

Párom ma ünnepli a születésnapját! Nálunk szokás, hogy mindenki rá illő tortát kap! Tavaly BMW embléma volt, idén Yamaha az új motor miatt! És nagyon tetszett neki! És örűlt! És még miylen finom lesz!!!!
Igaz minden évben csokitortát készítek, de ezt legalább szeretjük, nem csömör és hamar elfogy:D
Hozzávalók:
*3 x 3 tojásból készített piskóta, ebből 2 kakaós legyen
*csomag csokipuding
*10dkg margarin
*10dkg cukor
*rum
Elkészítés:A pudingot megfőzöm 3dl tejjel és kihűtöm. Ha kihűlt beleteszem a margarint és a cukrot, elkeverem és ízlés szerint rumot teszek bele. A tortalapok közé ezt töltöm és ezzel borítom be.
Most marcipánt porcukroztam és mini golyókat készítettem belőle, ezeket a lapok közé dobáltam. Ezzel is újjítva a tortát!
Kettévágott képet, majd holnap még most hűtőbe pihen!
(annyira siettem, elfogyott a sütőpapírom, majd rosszúl vágtam ketté a csokisat így nem felváltva halmoztam:S)
A díszítéssel sem vagyok megelégedve lehetne szebb! De gyakorlat teszi a mestert... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése