16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2010. február 24., szerda

*Új lakók*

Ma barátnőmmel melátogattuk a kedvenc boltjaim. És sikeresen mást vettem ami a cél volt. Műanyag tálakat akartam venni, majd jövőhéten...
Végülis fontos dolgokat vettem, olyanokat amikre vágytam. Végre van tortatartóm. Anyumtól kértem mindig kölcsön, de amikor kell rittig neki is kellene. Így van ez a kerek tortaformával is egyszer azt is veszek. És akcióba volt!!!!
Aztán végre van kis kosárformám is, 50 ft volt DB-ja. Igaz mamának van, de ne mindent nekem adjon. Van még 2 nagylány unokája, ebből az egyik szintén imád sütni, majd elörökli ő.
Van 10 db kis formácska és alig várom, hogy kipróbáljam.
Új kesztyűt is vettem, mert nem elég 1. Így is ma megint megégettem magam puding főzéssel.
És ezer éve vágyom kis konyhai órára, aminek elvileg idő lejárata után csillingelni kellene, de nem.... Igaz sosem nézem az időt sütés közben, de olyan cuki!
És annyi minden jó dolog volt, tudtam volna még vásárolni!

Paradicsomos-gombás csirkemell
Történt tegnap este, hogy kipróbáltam egy új receptet. Illata finom volt és vágytam is rá, mert a recept alapján nagyon guszta volt.
De nem ízlett. Miért? Nem tudom. Mert imádom az ilyen ételeket nagyon. Habár 2 napja meg vagyok fázva alig eszek, lehet ettől nem kívántam.
Nos mérgembe elmentünk enni egy finom torpedó szendvicset.
Ma párom és barátja ráraboltak és megették. És azt mondták finom volt.
Szóval tuti velem van a baj! :D
Képet nem is csináltam mérgembe!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése