16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2010. február 25., csütörtök

Gyors hétköznapi

Nincs ötlet a vacsorára? Mit tegyek az asztalra? Szendvicset? Főzzek? Idő van rá?
Mindig felmerűl ez a kérdés és szerintem nem csak nálam. Ilyenkor szoktam elkészíteni a sajtos tejfölös tésztát. Szerintem nincs olyan ember, aki ne ismerná, mert a menzán milliószor kaptunk,már már unásig. Még jó hogy nem eszek menzán és nem unom, mert ha elkészítem olyan jól esik.
Elrontani nem lehet:D
Ízesítei nem szoktam, csak kifőzöm sós vízben a tésztát, rá a tejföl és a reszeltsajt.
Tegnap nagy melepetésemre a szomszéd hozott a fóliájából uborkát. Igaz nem napon érlelt és nem is a mama bio-ubija, de olyan jól esett egy kis "vitamint", zöldséget enni, aminek nem mű íze van.(mert amiket most lehet kapni a boltba minden, csak nem uborka)
Én pudingot azért tartok a kamrába, hogy ha tortát sütök a krémjéhez azt használom. Hajlamos vagyok, mint minden ember gyűjteni az akciós termékeket. Magávalragad a jó ajánlat.
Tegnap este bundáskenyeret csináltam és megtaláltam a szekrénybe pakolás közbe a csokipudingot, nem is 1et legalább 3at. A többi ízűről nem is beszélve. Gyors egyet meg is főztem páromnak, aki rajnong érte. Igen ám, de megette mindet. És kellett még neki. Kutattam tovább a kis éléskamrába és megtaláltam a Duo-pudingot, amit vagy ezer éve vettem, hogy kipróbáljam. Hát nekem másabb a vaniliás pudingja mint a simának, kicsit édesebb(ez már alap cukrozott), de páromnak ízlett.
És alig várom, hogy érjenek a gyümölcsök, mert ha házipudingot készitek, abba szeretek tenni gyümölcsöket, számomra úgy az igazi. És én a házipudlingot(mi így hívjuk) jobban szeretem. Sőt sok helyen láttam jó csokis, karamellás házipudingot melyeket lassan ki is próbálok. Mert több időm lesz,mert ma meglett 2 vizsgám:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése