16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2010. február 6., szombat

Tarhonya

Én imádom! Ízletes és különleges és az unott krumpli változatokat, vagy tésztát le lehet cserélni néha-néha ha eszünkbe jut a tarhonyára.
Egyszerű és pillanatok alatt kész van és most először sikerűlt igazán jól:D Nem ragadt össze, kellően megpirítottam és ízletes lett.

25dkg tarjonyát kevés olajon barnára pirítottam. Majd 3x annyi vizet öntöttem alá. Lefedtem és megsóztam. Addig főztem míg el nem főtte a fizet. (kb.15perc volt)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése