16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2010. február 5., péntek

Megérkezett!

Sosem gondoltam volna, még kicsi koromban sem, mikor kaptam a sok csábító állatos és egyébb kártyát, meg lefűzőt egy bizonyos "levelezős" cégtől, hogy én valaha receptes kártyát fogok rendelni! Mindig is tiltakoztam ellene! De ilyen az emberi természet. Jó áron, jó sokat! Szinte ajándék! :D Én is így gondoltam, mikor kitöltöttem és bedobtam a postaládába!
Aztán itthon ért a csalódás, hogy hatalmas a doboz és az a 45 kártya csak elvész benne! De rendeljem meg a következőket? Azt ajánlotta a prospektus, hogy olcsóbb lesz. Most ez a fogyasztó megtévesztése? Vagy hogy vegyem, vegyem? Ajj nem tudom...
A következő csomag fele ennyi kártyát tartalmaz és tripla áron. De most mit csináljak? Következőt rendeljem meg? Aztán ha tényleg olcsóbb lesz kigyűjtöm? Nem tudom!
Az tény hatalmas a doboz és a kártyák elvesznek benne. És az is tény, hogy jó receptek vannak a kis kártyákon, sőt tippek és trükkök is! Ami különösen tetszik. Ezen még meditálnom kell, de ha valaki rendelt már ilyet, vagy van tapasztalata írjon!
Köszönöm:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése