16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2010. február 20., szombat

Mai ebéd - Mit kíván a konyhám?

Krumplipaprikás Ez az az étel amit imádunk és először készítettem...valahol még a dátum is fel van írva, hogy mikor. És szuper, mert hamar kész van! És megyek eszek belőle megint:D

Már annak idején írtam a kívánságlistámat, hogy mely dolgokat szeretnék a konyhába. És nagyrésze teljesűlt is! Aminek nagyon örülök!!!!!
Igaz mosogatógépem még nincs, de ami késik nem múlik:D Ma is 3x mosogattam 2re + főzés, mi lesz ha többen leszünk? Bele sem merek gondolni. Már tudom miért kellett otthon nekünk mosogatni:D
Első kívánságom egy szilikon sütőlap. Már ki is néztem egyet. Sokat olvastam róla, hogy nagyon praktikus és persze nem kell venni sűrűn sütőpapírt. Ha belegondolok jó pár éve mama még kente a margarinnal a tepsit, hogy ne égjen, ragadjon oda a süti, most meg már sütőlap is létezik.

Nagy álmom egy szép új elektromos-légkeveréses sütő. Amin van hőfokállítási lehetőség is(igaz legtöbbjükön már alap).
Most még a megörökölt sütőn próbálkozom és bosszant, hogy találgatom csak a hőfokot! Mikor megláttam, hogy létezik sütőhőmérő megörűltem, majd el is szomorodtam, mert hiába keresem nem lelek sehol. :( De szintén: Ami késik, nem múlik....

Továbbá, idén meg szeretném venni a mosogatógépet, és az örökölt robotgép is rosszalkodik, le kellene cserélni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése