16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2009. november 3., kedd

Tejszínes gombás hús 2.0

Úgy vettem észre, hogy minnél többet főzök és minnél kevesebbet eszek anyuci főztjéből, annál jobban ízlik a sajátom és annél is jobb! Fura, mert sokáig még a kedvenc ételem sem ízlett és erre mondta egy kedves ismerős, nyugi nekem sem, mert az anyué mindig jobb:D Ez igaz, anya főztje örök és a legfinomabb! De éhenhalni sem akarok és szerelmemnek az első pillanat óta ízlik a főztöm így nem tántorított el semmi abba, hogy főzzek és főzzek! ÉS így jutottam el odáig, hogy számomra is finom és jó ízűt eszek belőle!
Így történt minap is! A legelső ilyen tejszínes gombásom egyáltalán nem ízlett, másodikat ahogy főztem rossz illatokat éreztem és úgy éreztem, hogy a hús is olyan ízű, holott mindenki mondta hülye vagyok, mert nem!!! Ezért nem is ettem belőle:D
Nah de a mostani! Legjobb lett, még akkor is, ha kicsit megborúlt a bors! De nem lett borsos, hanem pont isteni!
És nagyon hamar kész is lett!


Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése