16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2009. november 18., szerda

Sonkás-kukoricás-sajtszószos tészta

Netről szedtem le a receptet, de pár módosítással készítettem el! És csak annyit erről az ételről, hogy finom, könnyű és gyors!!!! Én vacsinak sütöttem!
Hozzávalók:
*12,5dkg penne tészta
*fél konzerv kukorica(lecsepegtetve)
*15dkg sonka
*1 csomag Knorr sajtszósz
*2,5 dl tej
*2dkg vaj
*10dkg reszeltsajt
Elkészítés: A téztát előfőztem pár percig, de lehet legközelebb nem fogom, mert a tejbe is kifőtt volna sütés közben. Nos miután leszűrtem a tésztás és a kukoricát, kikent hőálló tálba öntöm a tésztát, ráöntöm és szétoszlatom a kukoricát, majd felcsíkozom a sonkát. Ezt is ráhalmozom a rétegekre.
A vajat megolvasztom elkeverem benne a sajtszószt, majd 2,5 dl vízbe keverem és ráöntöm a rétegekre. Legvégül megreszelem egy kis sajtal és 200fokon előmelegített sütőbe 30percig sütöm.
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése