16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2009. október 17., szombat

Vanilia pudingal töltött Csoki muffin

Imádom ezt a muffint! Örök fan lesz, amíg jobbat nem csinálok ennél:D
Kísérleteztem már vele! De ez nagyon jó lett! A közepébe sűrű vanilia pudingot tettem!
Isteni!!!!
Hozzávalók:
* 15 dkg liszt
* 2 tojás
* 15 dkg vaj
* 15 dkg porcukor
* fél csomag sütőpor
* 5 dkg kakaópor
Elkészítés: Pudingot fél l tej helyett csak 3dlbe főzöm meg a szokásos módon! A hozzávalókat jól összekeverem, hogy sima legyen. Kiadagolom a formába egy fél kanállal, elsímítgatom az aljába a masszát, majd erre egy teáskanál puding jön és még egy kanál masszával lezárom, úgy hogy ne látszódjon ki a puding! Ujjunkkal igazgassuk el!
Ezután be az előmelegített sütőbe és 170 fokon 20-25 percig sütöm!
Isteni finom!
Cukormázzal, Halloweenosra díszítettem!:D

Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néznek ki, ki fogom próbálni! Köszi, hogy ilyen részletesen leírtad:)

    VálaszTörlés
  2. Nincs mit!
    És isteni!!!
    A 18ból 3 maradt reggelre!:D Este megette bizti az egér:D
    Fiúk úgy ették!

    VálaszTörlés