16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2009. október 24., szombat

Dr. Oetker Muffin

Beadtam a derekam. Igen én nem vagyok híve az ilyen por sütiknek! Egyszer, miután a Lili muffint megsütöttem 1 éve és a kutya sem akarta megenni, nem akartam beadni a derekam ezeknek a muffinoknak. Aztán ma kóstolóba vittem be anyóséknak Képviselő muffint és cserébe kaptam ilyen por muffint:D
Gondoltam jön ki ma hugim és gyors megsütjük! Ízre fincsi nagyon! És lopkodja az egér!:D
Szupi képek készültek mivel volt fotósegédem a hugicám! Köszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése