16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2009. augusztus 16., vasárnap

Mi kellhet?

Egy konyhának mindenre felszereltnek kell lennie! Millió dolgot kitaláltak már, hogy könnyen elkészítsünk bármit, amit szem kíván!!!
Rengeteg dolog megtalálható a konyhámban! lektöbbet mamiktól, anyutól és anyósomtól örököltem! De ezt majd máskor.....:D
Most koncentráljunk azokra az okos találmáynokra, melyek még nincsennek:(
Ezer éve szeretnék gofrisütőt! 2 rossz emlékem is van erről a gépről. Anyuék, amikor vettek a Tescoba(több funkciós volt)nem sütötte meg :S valami rossz volt benne...szóval sosem ettünk fincsi gofrit reggelire, pedig imádom:D Terveimbe van majd egy vétele, mert ha nincs itthon semmi Finom(így hívom a nasikat) akkor csak összedobok egy gofrit és nyam-nyam, de gyors reggelinek is jó, ha nincs kenyér!
Arról nem is beszélve, van annyi lekvárom, adogatják a mamák ezerrel és nem esszük semmivel...

A másik nagy álmom egy Mosogatógép. Sajnos tavaly nem vettünk:(, pedig mindenki szeretett volna. Mindent megcsinálok örömmel, az összes házimunkát, csak mosogatni ne kelljen! De sajnos ritkán jár a manócska hozzánk(így hívom Kicsimet, ha elmosogat) így mindig rámmarad ez a feladat! Mindig megcsinálom, de jó lenne ha valami megcsinálná helyettem...:D

Szerintem látszik, mostanában muffinmániás vagyok:D Sütni még sajna nem tudok, mert bemelegszik a lakás és az nem jó...alig várom a hűvös őszi, téli hétvégéket, hogy süthessek. Mostanában mindenhol muffinokat nézegetek és olyan csodajó ez a muffinkínáló.

Aztán itt van a tortaforma(rengeteg jó tortaforma található itt: http://desszertmester.hu//index.php?cPath=26
Áhh ez a kockásbelsejűs, szuper!
És a hét találmánya, melyre ráleltem, muffinsütő, kíváncsi vagyok mire képes, tuti nem normális muffint lehet benne sütni. Szerintem egy gofritésztát lehet benne kisütni, majd díszíteni! Sehol sem találtam még ilyet.
Fagyigép. Hát mamámnak van egy fagyigépszerűje, de sosem volt jó, nem tom miért, talán mert nem volt jó recepteje? A neten sok fagyireceptet találtam idén, és van köztük igen jó!! És csak dicsérték a fagylaltgépet! Hát kíváncsi lennék mire képes!

ááááá a kenyérsütőgép! Anyumnak volt, júj de sokat kellett várni a kenyérre :D, de a magvaskenyerek isteniek, melyeket ezekbe a csodagépekbe lehet sütni! A normális kenyér is fincsi benne, de Kicsim kedvence a margarinoskenyér, nah olyat szupert lehet benne sütni. És egyre olcsóbak ezek a gépek...tök jó! Egy a baj, 3-4 óra a sütési idő:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése