16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2009. augusztus 17., hétfő

Nyam nyam!

Milyen lehet?
Hát anyummal tegnap nem tudtuk mit vegyünk vacsira! Néztem a csirkecombokat, hogy süssek azt...de ahh sütni ilyen melegbe?
Aztán megláttam a fagyasztópultba ezt:
Őszintén szólva jó dolog a gyorsfagyasztott kaja, de én akárhányat vettem nem volt fini, vagy épp nem bírtam megsütni, mindig valami nem klapppolt! Ilyenkor bukok ki, hogy ezt meg azt meg tom csin. és ez kifog rajtam???:O
Nah de a sietés nagy úr...vettem 800huf-ért 2 zacsi fagyasztott rántottsajtot! És meg kell mondjam pozitívan csalódtam, mert fini és isszonyat hamar készen van! (igaz másnap nagyon gatya, de milyen rántottsajt nem:S)
Életembe egyszer csin. házilag rántott sajtot, isteni volt de kijött a sajt:S
Ime készen:(sültkolompérral)
Imádom a fagyit! fagyi fagyi fagyi! De laktózérzékeny vagyok(nyáron)!:( Legalábbis akkor a legerősebb! A múltkor vettem a tescoban Tiramisus jégkrémet!(igaz nem ehetek:(, de bakker isteni) Tescos márka és nem is drága! 600huf körűl van!
Most hogy voltunk láttam van cherry-s és jesszusom! Isteni finom! Bátran ajánlom!
És ime a mai ebédem! Mexikói tészta! receptet már leírtam... Most a gombát kihagytam belőle! De jóféle, hamar kész van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése