16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2009. augusztus 10., hétfő

Kukoricás-virsli saláta


Hozzávalók:
* 3 pár virsli
* 1 kis pohár tejföl
* 1 evőkanál majonéz
* 1 kávéskanál mustár
* 1 nagyobb csipett bors
* 1 kisebb csipet cukor
* 1 konzerv kukorica
* 1 kis fej hagyma
Elkészítés: A tejfölt kiöntöm egy tálba, és tetszés szerint hozzáadok borsot, cukrot, mustárt és majonézt. A virslit felkarikázom, a kukoricát leszűröm, a hagymát nagyon apró kockára vágom, majd mindent jól összekeverek. Azonnal is fogyasztható, de hűtőbe téve pár órára összeérnek az ízek, és úgy finomabb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése