16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2009. augusztus 10., hétfő

Mexikói tészta

Fincsi vacsi Nikitől...Mexikói Chilisbabos tészta gombával....
Hozzávalók:
* 1 db konzerv Mexicana
* kb. 30-40 dkg penne tészta
* 1 konzerv gomba
Elkészítés: A gombát lecsepegtetem, majd megpárolom. A tésztát közben megfőzöm. A Mexicana konzervet egy tálkába öntöm, majd megmelegítem, akár mikróba is lehet.Majd mindent összekeverek és kész is!Pofon egyszerű, nagyon gyorsan kész van és isteni! Én az egyik barátnőmnél ettem ilyet, majonézt nyomtunk a tetejére és egyből elkértem a receptet.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése