16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2009. augusztus 10., hétfő

Csodás csoki-muffin

Hozzávalók:
*15dkg liszt
*2 tojás
*15dkg porcukor
*15 dkg margarin
*3 ek baracklekvár (eddig nem tettem bele soha)
*fél csomag sütőpor
*5dkg keserű kakaópor
*5 dkg tördelt étcsokolágé
Elkészítés: A hozzávalókat elkeverem, hogy egynemű legye, síma! Kiadagolom muffin formába(én 2x 12 formába tettem...hogy tovább lehessen élvezni, nagyon felfújódik és elég egy csapott kanállal tenni a papírkára) (előmelegített sütőbe)170fokon 20-25 percig sütögetem. Annyira istenifinom lett! Hírtelen ötletek mindig finomak!!! Hasonlít az íze az étcsokis Aeróhoz!Wow isteni:D És nagyon hamar kész van! De lehet az élvezeteket tetőzni, díszíteni tortacukorkával, vagy étcsoki helyett fehércsokit beletenni!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése