16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2012. augusztus 15., szerda

Valami vége, valami új kezdete

Imádtam főzni, mai napig...csak már már nem igen van idő órákat rostokolni a tűzhely előtt, vagy a pultnál.
Ételeink általában könnyű gyors menük...szinte mindig ugyan azok...
Nincs értelme itt megosszam...
Igyekeztem a kreatív énemet bemutatni, mely mostanában virágzik, de sokszor arra sincs időm. Pedig annyira jó kikapcsolódás.
Napok óta tűnődtem...ez a blog életem egyik csodás szakasza vétek lenne ha most teljesen mással folytatnám.
Itt és most lezárom...
Szuper egy blog...imádok visszakeresgetni belőle, eltűnni nem fog...itt marad, lehet olvasni is.
És lehet akár egyszer amikor már lesz annyi időm és energiám újjá éled!

És akkor jöjjön az új.
Mert nem bírom ki hogy ne legyen blogom!
Hát alkottam egy újat, ami most kitölti a minden napjaim.......

1 megjegyzés:

  1. bekukkantok ám néha,örülök,hogy nem zártad be!!
    és a másikon is meglátogatlak :)

    VálaszTörlés