16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2012. február 9., csütörtök

Hozzátáplálás * A cékla

Szegény gyerekek, furcsa látvány őket látni céklát enni:))
Én kifejezetten nem szeretem, de megkóstoltam, és nem is olyan rossz...végén még a kislányom szeretteti meg velem:)
Nehézkes és rögös volt elkészíteni, mert először főztem, de hiába főztem 1 órát nem lett puha.
Majd egy másik anyuka tanácsára alufóliába csomagoltam, jénaiba tettem öntöttem alá vizet és úgy be a sütőbe. És nagyon puha lett.
Ezúton is köszönjük az ötletet!:)

Nah de azt már tudom, hogy legközelebb egy párolót fogok kérni a Zsuzskától:) Mert hiper szuper dolog. Olyan más lett a cékla íze is így. És azóta burgonyát is így készítettem és még annak is klasszikusokkal jobb az íze.
Én burgonyával turmixoltam össze, később kis husival is lehet.

4-6hónapos kortól lehet adni a piciknek.


U.i. Bocsánat hogy eltűntem, volt egy kisebb műtétem, most tértünk vissza a régi kerékvágásba....

Jóóóóóó étvágyat babók!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése