16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2010. december 31., péntek

És eljött ez a nap is!

Minden Kedves Blogolvasómnak, Gasztro bloggernek Boldog Új Évet Kívánok!
Legyen szeretetben, békességben, egészségben, pénzben és nem utolsósorban sok sok finom ételben és süteményben Gazdag Évetek!!!!
Estéhez jó szórakozást!

2 megjegyzés:

  1. Szia! Boldog Új Évet Neked is! Kérlek látogass el hozzám és ha tetszik a blogom, iratkozz fel... Én már meg is tettem nálad :)
    Üdv,
    Kutya és Konyha
    http://kutyaeskonyha.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Sikerekben Gazdag Boldog Újévet Kívánok

    VálaszTörlés