16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2010. október 22., péntek

"Bacon csizmás" csirkecombok

Párom nagyon szereti a combokat! Főként ha az csirke! Én nem vagyok oda érte, de imádom a bacont:D
Így hát elkészítettem a mindkettőnk számára megfelelő ételt, ami nagyon gyors és nagyon finom lett!
Reggel a combokat megfosztottam bőrüktől és jól besóztam, borsoztam.
5db fokhagymagerezdet pucoltam és egy lefedhető tálba tettem őket.
Felöntöttem tejjel és betettem a hűtőbe sütésig.
(Eközben elcsavarogtam itthonról:D
)
Mikor hazaértem elővettem a combikak. Egy hőálló tálba fektettem egymás mellé a baconszalonnákat, rá a combokat és a tejből kihalászott fokhagymákat.
Befedtem a baconnel és betettem a 200fokra előmelegített sütőbe.
Alufóliával lefedtem és úgy sütöttem egy bő fél óráig, majd levettem és tovább sütöttem amíg meg nem pirult a bacon és a hús is.
Sült krumplival tálaltam.

NYAM

2 megjegyzés: