16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2010. október 17., vasárnap

Almás fahéjas rózsák 1.0

Annyira megkívántam amikor annak idején elolvastam Jade receptjét. De mindig halazgattam, féltem elkészíteni, mert nem tűnik egyszerűnek, hát nem is az:D
Munka előtt én gondoltam gyors megcsinálom, hát még sült mikor készülődnöm kellett, és indulás előtt vettem ki a sütőből.
Isteni finom!!!!!
Csak én túl sok almacikket akartam feltekerni és a hatalmas rózsák nem bírták, hűlés közben megfeküdtek.
Legközelebb már tudom, hogy kevesebb almaszeletet kell feltekerni.
Én bíztatok mindenkit készítse el, mert megéri, mert isteni!!!!!!
Receptet ITT lelitek!
Köszönöm Jade!!!!

NYAM....

2 megjegyzés: