16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2010. szeptember 27., hétfő

Mézeskalács(ízű) muffin




Igen, jól látjátok, mézeskalács! Igen beteg vagyok:D 3,5 napja szenvedek ebbe a vírusos nyavalyában, és már kezdek kilábalni erre ma 4:49perckor kivert az ágy:( És holnap ilyenkor már javába dolgozni fogok:( Ma alhatnék, de nem... Fél óra forgolódás után döntöttem: a nappalit, a TV-t és a Net-et választom. 2 napig fetrengtem az ágyba, csak az élelmi ellátásról gondoskodtam:D Tegnap délután olyan karácsonyi hangulatba jöttem és az internet adta lehetőségeknek egy csapat szintén már a karácsonyról álmodozó fan-nal beszélgettem. Annyira megjött a kedvem, hogy valami karácsonyit akartam enni. Így vettem a bátorságot, kimásztam az ágyból és gyors összedobtam egy muffint, melynek íze tökéletesen megegyezik a mézeskalácséval és az illata bódítóan átjárta a lakást.

Hozzávalók:
*10 dkg olvasztott hűtött margarin
*15dkg cukor
*15dkg liszt
*1 evőkanál mézeskalács fűszerkeverék
*fél csomag sütőpor
*2 evőkanál baracklekvár
*dió
Elkészítés: A dió kivételével mindent összekutyulok. Muffin papírkákba töltöm, kanalazok rá kis baracklekvárt, megszórom dióval és előmelegített sütőbe 180 fokon 20 perc alatt megsütöm.
Kész is a karácsonyi hangulat!!!!

/Szomorúan olvastam vissza, hogy tavaly itt a blogba nem számoltam be arról, hogy én mennyire is karácsonyimádó vagyok!!!! És azt örömmel láttam, hogy más bloggerek is azok:D
Ígérem idén nem fogom vissza magam/

üdv. 49. olvasó!!!!!!!!

3 megjegyzés: