16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2010. szeptember 15., szerda

Köszönet!!!


Szabály:

1. Meg kell köszönni.
2. A logót ki kell tenni a blogomra.
3. Be kell linkelnem, akitől kaptam.
4. Tovább kell adnom 7 embernek.
5. Be kell linkelnem őket.
6. Megjegyzést kell hagyni náluk.
7. El kell árulnom magamról 7 dolgot.

Köszönet a díjért Beautiful Lie-nak!!!! Tegnapi rossz napomat széppé tette 11 órakor ezzel a díjjal:D

És akkor a 7 dolog rólam:
*Minden este eszek jégkrémet, kedvencem a Ledo vödrös...puncs, vagy meggy:D
*Én is imádom a szórólapokat nézegetni, amíg nem járt hozzánk rosszul voltam. Tegnap este a munkából jövet párom hozta elém:D
*A megsütött sütikből általában csak 1x bírok enni..vagy elfogy, vagy már betelítődtem vele a sütés közben:D
*Mániákus táskagyűjtő vagyok, most kb. 30-40 között mozog, ez még nem sok, de volt már 50 is a létszám, de költözésnél leselejteztem:( Pedig most lett neki helye a lakásban....
*Hatalmas Christina Aguilera rajongó vagyok 13 éves korom óta:D
*Az anyukám főztje a legfinomabb és tőle örököltem a sütés utáni vágyam....:d szeretetem, tehetségem? Úgyszint a húgim is...:D
*Imádom az új konyhámat, igazi álomkonyha lett:D

És akiknek megy:
Nos ez nagyon nehéz, mert a kedvencek már kaptak ilyen díjat...így válogatok azokból, akik még nem kapták meg!!!! De azokat is beírom, akik kaptak, de még én is küldöm nekik:D
*Kiskonyhám ízei (ő már kapott)
*Jade konyhája
*Kalandok a konyhában
*Kezdők konyhája
*Diával főzni jó
*Mamihami
*Gabriella konyhája

Nos a mai napom fuccsba ment, mert dolgoznom kell:(:(

7 megjegyzés:

  1. Igazán nincs mit!!!!
    Egyszer ha így van:D
    Szép napot!!!!

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de kedves vagy! Nagyon szépen köszönöm!:)

    VálaszTörlés
  3. En is megerkeztem, szeretnem megkoszonni a kedvessegedet! Nagyon huzosak ezek a hetek szamomra, bocsi, hogy ilyen megkesve jelentkeztem!
    Igyekszem kierdemelni ezt a dijat!

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy vagy Judith!!!!!
    Nekem is húzósak a heteim, átérzem.
    Legyen szép napod!

    VálaszTörlés