16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2010. május 11., kedd

És megvan az Első!

A mai nap szerencsétlenűl indúlt.
És már a kétségbeesettség kergetett mikor sorba mondták, hogy az "álom" csempe a konyhába nincs és nem is lesz, nem tudnak rendelni. Már már feladtam az álmom, amit 1 éve gondoltam ki, csak akkor nem volt lehetőség ennek a konyhának az újracsempézésére. Így tudtuk, hogy az új konyha zöld csempént kap. Minden kis kiegészítőm a salátáskanáltól a pillangókig az ablakba, mind -mind zöld.
(Olyan zöld, mint Bianka konyhája. Mikor elősször láttam, nem hittem el, hogy valakinek van még ilyen konyhája, nagyon szép Bianka!!!!!Tetszik:D/Barátnőmnek a fürdőszobája ilyen zöld!:D/Remélem nem gond, hogy hivatkoztam a konyhádra. Szóval nekem is ilyen lesz. Mióta megláttam barátnőmnél a fürdőbe tudom, hogy ez kell nekem. (Nálunk álltíva lesz felrakva.))
Szóval lemondtam már az álmomról, mikor vőlegényem nyugtatgatott, hogy szerez nekem.
Megbeszéltük, neki is az tetszik, ő is ezt akarja és nem enged a zöldből! Nyugodjak bele lesz! És nagynehezen az ország másik végéből szállítanak le. Mert már csak ott van ilyen színbe. Mellesleg magyar gyártmány, senki sem érti, hogy miért nincs sehol....:S
Pénteken az is meglesz! Hurrááááá!!!
Aztán elmentünk egy elektro turiba, ahol vettük anno mosógépet. Annyi hibája volt, hogy nem volt magyar használati útmutatója...ezért jóval olcsóbb volt, mint a boltba. És lekopogom, szuperűl működik, imádom.
Szétnéztünk és sütőt nem leltünk, mind drága volt és látható sérüléssel...:S
Igaz a 2ajtós amerikai hűtő ott állt a maga 99000huf-jával(L). A "kilincs"nél volt benyomódva, nem vészesen. Igaz papírt nem láttunk és az energiaosztálya sem volt feltüntetve. Arra jutottunk, hogy valószínű olyan sokat eszik, hoyg nem merik ráírni. Pedig csodaszép volt:D
És persze valami "no name" hűtő, olyanba nem igazán bízom.
És persze mosogatógép is volt jó árban, de nem hozztuk el, még egy kicsit várunk! Tuti addig amíg nem lesz, mint a csempe:D
És ezért is mentünk ma megvenni a sütőt:
Nah és akkor most térjek a lényegre:D
Igen a fenti képen a sütőm látható. Alig várja, hogy süssek vele! Én mégjobban!!!!
Szombaton láttuk meg! A boltban a legelső sorban a legelső sütő volt!
És ma visszamentünk, mert készlet erejéig volt akcióba...és ez kéztetett, hogy menjünk ma! Hát jó volt a női megérzésem, a bemutató darabot hozztuk el!!!
És igen, gázfőzőlap lett! Párom ehhez ragaszkodott, miután felvetettem az "indukciós főzőlapot szeretnék". Kijelentette ő nem. És mivel a konyhába minden az én döntésem ennyi szabadságot adtam neki.:D
A sütő igaz B energia osztályos. Megkérdeztem a szerelőnket mi a véleménye és azt mondta nem eszik többet mint 1 A osztályos sütő és hogy úgy sem mindennap használom(ki tudja) és a legfontosabb, hogy a hűtő legyen A osztályú, sőt mi leltünk A++ost is. Az is Gorenje.
Ma jutányos áron megvettük és várom a találkozást vele!!!! Most pihen a leendő nappaliba:D

Paraméterei:
Sütő:
-Elektromos programóra
-Energiakapcsolók
-Sütő jelzőlámpa
-Üveg sütőajtó
-Alsó- felső fűtés
-AquaClean tisztítás (Igen!!!)
-Infragrill és ventillátor
-Ökozománc
-Sütővilágítás
-Ventilátor alsó felső fűtőszállal
-Nettó súly: 31 Kg
-Sütő űrtartalma: 53 liter
-Tartozék: Mély zománcozott tepsi, sütőrács
-Csatlakozási teljesítmény: 2.1 kW
-Energiafelhasználás: 0,85/0,86 kWh
-Energiaosztály: B
-Zajszint: 46 dB (A)
Gázfőzőlap:
-Csatlakozási feszültség 230 V
-Csatlakozási teljesítmény - gáz 7.3 kW
-Átmérő 10 / 7, 2 / 5, 3 cm
-Csatlakozási teljesítmény 3, 0 / 1, 65 / 1, 0 kW
-Elektromos szikragyújtás
-Főzőlap / főzőfelület - elöl G G
-Főzőlap / főzőfelület - hátul G G
-Kapcsológombos vezérlés
-Gáz
-Inox
-Önállóan beépíthető

(jah és most a 3 év garancia mellé még 60 hónap garanciát kaptunk, mert 60 éves a Gorenje)

5 megjegyzés:

  1. Gratula az új szerzeményhez :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!!!
    Már várom, hogy használhassam:D

    VálaszTörlés
  3. Szupi,jó úton haladsz! Jó,hogy nem engedsz az eredeti elképzelésedből,mert mégis csak együtt kell élni a csempével stb.:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó a sütő Szandra! A zöld konyha pedig nagyon szép lesz! Nekünk a szekrényeink zöldek, viszont barátnőméknek a csempe zöld, ők is nemrég csináltatták és nagyon jól néz ki!

    VálaszTörlés
  5. Jaj ma nem tudtak hívni minket rossz volt a hálózat! De átmentünk és megjött a csempe! Ott van a kocsiba!! Olyan boldog vagyok!!! Madarat lehet fogatni velem!
    Másik: Leértékelt *esco* Orion mosogatógép, inox színű, megnéztük a boltba fehér volt...nah azt sem veszünk:D Még keresgélek:D

    VálaszTörlés