16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2010. május 15., szombat

Az EPER

Mi különleges kapcsolatba vagyunk egymással. Imádom!!!! Ritka az olyan ember aki nem szeretné!!!! Számomra a nyarat jelenti és azt, hogy öregebb lettem 1 évvel.
Évek óta a születésnapi tortám Epres gyümölcstorta(idén különlegest kértem, de bízom benne lesz eper is benne).
Ezek az eprek már a napon érettek meg és a hazai földben.
Nagymamám hívott kétségbeesetten pár napja, hogy a viharba az epreket a földbe verte az eső és le kell szedni!!!(persze még csak most kezd érni, június közepéig folyamatosan lesz eper, imádom)
Kérdezte kell-e! Azonnal igent mondtam és tegnap kaptunk is egy jégrémes dobozzal!!!
Évi szokásomhoz híven az első doboznak nekiülök és megeszem. Néha-néha kristálycukorba mártom. Gyermekkoromba mártottuk mindig bele ez a ceremónia visszaidézi a régi időket.
Most is ezt tettem és jelentem már meg is faltam a 2l jégrémes doboznyi epret:D
Várom a következő adagot, mely már érettebb lesz és szebb...
Ezek még csak kezdetlegesek:D
Van annyi ötletem az epres desszertekhez!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése