16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2010. április 15., csütörtök

Rózsaszín puncs muffin

Sajnálatos módon kevés időm jut mostanába meleg ételt készíteni hétköznap! Utolsó hajrá van az iskolába, 2 hét és vége, tanulóidőszak, majd vagy 10 vizsga, ebből 1 írásbeli, 2 megvan...és megkapom a szakmám...Napjaim tanulással, felkészüléssel telnek és igen nehezen jutok a konyhába. Ma 2 tétel kidolgozása közben készítettem a fiúknak holnapra útravalót.

Hozzávalók:
*25dkg liszt
*10dkg cukor
*8dkg margarin
*1 csomag sütőpor
*1 csomag puncs puding
*3dl tej
*2 tojás
Elkészítés: A pudingot megfőzöm a 3dl tejjel(tettem bele pár kanál cukrot), majd hagyom hűlni. Addig a vajat, cukrot, tojást habosra keverem. Hozzákeverem a kihűlt pudingot és a sütőporos lisztet.
180fokon 20-25percig sütöm.

Édes rózsaszínes lett!!!! Kár, hogy a kép nem adja át.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése