16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2010. április 27., kedd

Megtisztelt!!!

Mai nap felkértek, hogy csatlakozzak a Miner.hu -hoz!!! Nagyon szépen köszönöm, hogy tetszett nekik a blogom!!! (És igen meglepett)
Gasztro blogger gyűjtő oldal, aki szeretne csatlakozhat a honlapon van az e-mail cím!!!!
Nagyon köszönöm a megtiszteltetés!!!!
További szép napot!!!! Estét!!!!!!
ui: Jövőhéttől véglegesen befejezem iskolás pályafutásom és minden nap lehet sütni-főzni! Már úgy várom!!! Csak azzal vagyok bajba mit főzzek!
Olyan nehéz eldönteni!
Ki hogy szokta ezt a problémát megoldani????
Tippeket várok:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése