16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2010. március 25., csütörtök

Köszönöm!!!!!!

Ez egy blogger díj. A szabályok a következők:
1) ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2) a logót kirakom a blogomba.
3) a szabályzatot kirakom a blogomba.
4) megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
5) kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.
6) megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.
7) betartom a szabályokat
A díjat Beautiful lie - től kaptam, amit nagyon-nagyon köszönök!!!!!!!!
Blogja: ITT
Akik tőlem kapják:
És minenkinek, aki olvas!!!
(Azért nekik küldöm, mert rendszeresen olvasom őket, kreatívak És persze rengeteg ötlettel gazdagottam ezekből a blogokból! Köszönöm)
Név: Hát Szandra
Becenév: Kicsim és Szandi
Lakhely: Gyula
Magasság: 155 cm (jaj igen nagyon kicsi vagyok)
Névnap: május 18
Foglalkozása: 1 hónapig még tanuló
Testvérek: 2 fél
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: angol? jaj most is azt nyúzom
Gyűjtemény: TÁSKA(van vagy 50...rég számoltam) és az új mániám a konyhai kütyük, karácsonyi díszek
Cipőméret: 37
Iskola: Keri
Évfolyam: 14
Kedvenc tantárgyak: gyakorlat
Hobbi: :D Nyálas leszek és sütés... (de net, motorozás-ezer éve nem voltam:S- minden féle fajta kreatív hülyeség...)
Zsebpénz: ez nem az
Kívánság: Annyit tudnák kívánni! De pillanatnyilag annyi, hogy éljük túl!
Álom: boldog élet 3asba
Szerencseszám: 4
Szeretne találkozni: hm...
Háziállatok: Mindig akartam..hörcsögnál megbuktam, volt pár macsekom, de allergiás lettem. Most meg van 5 kutyi itt meg 7 macsek....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése