16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2010. január 15., péntek

Muffin papír-Muffin papír??

Jobb o. Rossmann/Bal o. 100as
Nem hittem volna, de igaz! Karácsonykor a nagy sürgés forgásban, majd szétvetett az ideg, hoyg megkapta az alját a muffinnak a sütő, pedig mindent ugyan úgy csináltam mint eddig! Aztán anyum azzal piszkál(holott nem nagy muffinsütő bajnok), hogy ne tegyek papírt, mert jobb lesz az íze ha nincs! Én erre ugyan anya....
De valami van benne!
Muffin kosárkáimat a Rossmannba szoktam venni 65 db 200ft. Sajnos csak akkor van ha akciós és mióta muffint sütök, szuperűl bevált!
100ftosban vettem a múltkor 300ftért 200dbosat....gondoltam beválik..hát nem, más az anyaga és attól ég le a muffinom!
Mert most az egyik tepsit a Rossmanossal a másikat meg a 100asossal készítettem, ugyan annyi idő, fok! És odaégett az alja! Hihetetlen...és most azon imátkozom, hogy aközeljövőbe legyen rossmannba akciósan muffink kosárka, mert akkor veszek egy csomót!
És nem csak a leégést figyelete meg! Olyan fél kanállal teszek egy kosárba(így több lesz, meg nem szeretem, ha olyan nagy bucik)és a R. muffin szépen felfújódott nagy lett és egyszerűen szép a másik a 100 meg nem! Olyan maradt ahogy betettem!
Hihetetlen, hogy mennyit jelent!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése