16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2009. december 25., péntek

Karácsonyi pulykamell

Nos tavaly bevált! Idén nyertem is vele a Sthal konyhájába:D
Após unszolására megcsináltam, Karácsonyi vacsorának!
Hatalmas dícséreteket kaptam:D
Hozzávalók:
*1,5 kg pulyka
*15 gerezd fokhagyma
*1 nagy fej vöröshagyma
*1 pulyka fűszerkeverék
*szalonna
*tej
Elkészítés: 2 nappal a sütés előtt, betűzdelem és belegyömöszölöm a fokhagymát és szalonnát(képen)..jól bekenem a fűszerrel és felöntöm tejjel, majd bele a vöröshagyma karikákat! Jól lefedem és beteszem a hűtőbe! 2 nap múlva olajjal kikent tepsibe teszem, miután leöntöm a tejet! 1 órát alufólia alatt és fél órát a nélkül sütöm!



Jó étvágyat

2 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon tetszik a blogod, már a másikon is mindig követtelek! :) Sajnálom, hogy az életmódosodat csak jelszóval rendelkezők olvashatják, mivel annyira jó a stílusod és mindig ötleteket adtál az öltözködéshez! :)

    Ezt a receptet fogom elkészíteni Karácsonykor és szeretném kérdezni, hogy a tejben sütöm meg a pulykát, vagy anélkül.

    Előre is Köszönöm a válaszodat :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Névtelen!!!!
    Köszönöm a dicséretet!
    A pulykát tej nélkül sütöm meg de minden mást beleteszek a tepsibe(hagyma).
    Tejet leöntöm.

    Van itt egy email ha írsz rá, ki vagy:D Küldök meghívót.

    Idén megint elkészítjük!

    VálaszTörlés