16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2009. november 16., hétfő

Milyen????

Beteg állományba vagyok ma és holnap és beugrottonk a T****ba kis tasakos kajcsiért, mert hírtelen a leggyorsabban az van kész és még meleg is:D És megláttam kitéve 799HUFért ezt a kés készletet, jaj régóta szeretnék, igaz Value:D de élesek! Van benne hús, zöldés hámozós, kenyérvágós stb...kés! Naon tetszik! Remélem nem megy olyan hamar szét, mint a drága bőröndös, aminek az éle elválik a nyéltől:S
Ennyit számomra megért
Amin felháborodok és ellenzek:D iagz én is próbáltam már ki(pl. muffin por), de hihlen, hogy mostmár mindent meg lehet porból csinálni! Mézeskalácsot is? IGEN!
(Még a leves, meg gombástészta oké, de már van keumplis tészta is tasakosba:O!!! Hihetetlen! Az ilyenek jól jönnek akkor mikor betegek vagyunk:D)
Megértem, hogy a rohanó világban a rohanó háziasszonyok munkáját a por sütik megkönnyítik, de mi lesz 10-20 év múlva, számával fognak az ilyen sütemények megjelenni és a sütés nem lesz más, mint előveszem a tasakot, bele tej, olaj, vagy tojás és be a sütőbe!?? Nah ne:S Hol marad a készítési élvezet??
Én imádok sütni, legjobb, mikor nyakig a tésztába vagyunk és amikor a két kezemmel elkészített remeket falják és dícsérik, nincs jobb érzés!!!!
A másik, meg szerintem mézest sütni nagyon nem nehéz!Összedobom a hozzávalókat, kigyúrom hogy jó egynemű legyen és egy éjszaka a hűtőbe, majd másnap jön a nagyon nehéz és hálás munka része, a szaggatás és nyújtás!
A por alapú sem szaggatja ki helyettün nem??? Akkor mitől lenne ez könnyeb? :D
Hát mindenesetre kíváncsi vagyok milyen lehet:D XD
Az tuti én megcsinálom a receptem alapján..és lassan kezdenem kell, 3 házikót kell legyártani:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése