16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2009. szeptember 23., szerda

ÍÍÍsteni Tejszínes-sajtos csirkemellek

Az anyukám dicsekedett el ezzel a recepttel pár napja! Ő is a barátnőjétől tanulta! Hugimnak megcsinálta és fav. lett:D Úgy gondoltam 3 éves évfordulóra összedobok egy vacsit és erre esett választásom(tavaly barackos csirkemell volt). És igen, ISTENI FINOM!! Nagyon hamar kész!

Hozzávalók:
*4db közepes csirkemell
*zöldfűszersó, vagy só
*2db nagyobb tojás
*3ek. liszt
*margarin kikenéshez
*kb. 30dkg sajt
*2dl tejszín
Elkészítés: A csirkemelleket megmosom, besózom, majd pár perig hagyom állni. Majd lisztben meghempergetem, ezekután tojásba fürdetem:D őket:D
A hőálló tálat kikenem margarinnal és reszelek az aljára sajtot(felét), erre helyezem rá a csirkemelleket mártogatás után!
Ha mindegyikkel végeztünk ráreszeljük a maradék sajtot és meglocsoljuk tejszínnel(ezt lehet helyettesíteni tejföllel is). Előmelegített sütőben fél óráig alufólia alatt és fél óráig kitakargatva sütöm. Akkor van kész, ha teteje megpirúl. Vigyázzunk az alján lévő sajt könnyen megéghet! De ha csak simán bebarnúl, júj isteni finom!
Kukoricás rizzsel tálalom!


Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése