16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2009. augusztus 26., szerda

Pizza álá Szandra

Anyum Pizzája a legistenibb a világon! Isteni tésztát tud csinálni, melynek titka a puszi!!!
Ám, de nekem ebben az ezer éves sütőben, még a fagyasztottpizza sem sikerűl. Egyszer nagyon megkívántam és a Tescoban vettem ilyen kis pizzalapot(annó nagymamám csin. ilyen lapból pizzát) és jéé feldobáltam ár a dolgokat és be a sütőbe, ha a sajt rápirúlt, pont jó lett! Áhh a tészta is nagyon finom...sokkal jobb, mint a fagyasztott, vagy más pizzalapok! Kicsi és pont 1 személyes, könnyű enni!
Régen ezt hasznéltam, de a múltkor találtam üvegeset! Igaz egyfoma, de az üvegesnek mégis paradicsomosabb íze van él több-olcsóbb! Szóval az én Pizzámra rákelűl a szósz, sonka, gomba, kukorica, sajt, kaliforniai paprika(néha olivabigyó!)
Nyam...imádom!!!!! És nagyon gyorsan kész!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése