16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2009. augusztus 23., vasárnap

Mit ettünk?

Nyaraláson csak egy étterem(strand étterem) állandó visszajárója voltunk a Kata-pultnak! Fincsi gyrost lehetet kapni! A sima 1190 volt azt hiszem és elég bőséges(jobb mint 1000hufos gyulai, ami fele annyi). Szóval nem volt drága!
Ime haverunk ette csirkés brassói és nagyon dícsérte!
Fincsó sajtal és sonkával töltött pulykamell! nyam nyam!
ÓriásPalacsinta! Isteni finom Drotkeres pudinggal! Rengeteg féle fajta volt és csak 800huf!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése