16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2012. június 8., péntek

Spenót főzelék kicsinek&nagynak



 Nagynak

Jajjj hogy imádom a tavaszt a zsenge zöldségeket, jajjjj mennyire finom is. És milyen jó újra kotyvasztani a kicsinek:)
Ahogy nő úgy nő a hozzávalók száma is, és már nem csak magában megfőzöm, hanem tehetek bele petrezselymet kis fokhagymát is. Olyan jó így boszorkánykodni:)

Nagymamám küldött a dédijének kis spenótot és hát mivel én is szeretem magamnak is készítettem.
Mindent egyszerre kezdtem el és főzés közben választottam külön az én és az ő dolgát:)

Először is sós vízben megfőztem a spenótot, majd leöntöttem.
Ekkor lett külön lábas téma...Enyémet felöntöttem tejjel, tettem bele sót, borsot tovább főztem, majd kenyér béllel összeturmixoltam és kész is lett.
Kislányomét vízzel öntöttem fel, nagyon mini fokhagymát reszeltem bele és tettem bele bio sómentes vegetát is, csipetnyit, majd készre rottyantottam. Majd neki is kenyér béllel mixereltem össze.
Főt tojjásal, kicsi főtt toji sárgájával ette. Hát türelmetlenül várta és már csak a felét tudtam lefotózni.
Kis haspók :))))

Jóóó étvágyat!

2 megjegyzés:

  1. Annak idején én sok spenótot készítettem a pici lányomnak, (nos azóta felnőtt), de mindig imádta. Akkor én 1 szem kockacukrot tettem bele és szintén főtt tojás sárgáját nyomtam bele. Nagyon szerette.

    VálaszTörlés
  2. Nem is rossz ötlet!
    Köszönöm!

    VálaszTörlés