16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2012. május 11., péntek

Termékbemutatás - Mert egy ilyen kell!

Igyekszem nem minden baromságot megvenni....igyekszem.
Jó az ha az embernek vannak barátai ahol nagyobb gyerekek vannak és úgy mérlegelni tudja mi kell és mi nem.
Annak idején kedves barátnőmnél láttam egy bizonyos tálkát amibe a bébi belenyúlhat de ha leejti nem esik ki, van kis fedele.
Nagyon praktikus ... Igen ám, de ők külföldről kapták...
Aztán jött muffinkám ...
Tudni kell nálunk hangyainvázió van...legyen az sima mezei, hatalmas nagy vagy épp nagyon mini vagy szárnyas...itt mind fellelhető.
És mivel már javába köles golyózunk kellett valami amit nem szórhat szét...gurulhat az ágy alá csak úgy mintha kitenném tálkába. Jött az ötlet kell egy ilyen...és igen végre lehet kapni itthon is csak nálunk nem.:(
De! Egy kedves barátnő küldött nekünk! ezutal is köszönjük!
Ilyen...
http://plaza.unas.hu/plaza_artdet.php?art=4520,unas_346177,Munchkin_snack_tarolo

Nagyon szeretjük, ügyesen kiveszi és eszegeti, igaz így is el tudja szórni, de legalább nem kiborítja és 100fele gurulnak a golyszlik!

Bátran ajánlom minden kedves anyukatársamnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése