16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2012. március 6., kedd

Narancsdarabos csokoládés muffin

Még valamikor ezer és egy éve készült....de most van pár nyugodtabb percem és használható két kezem, hogy közzé tegyem...


Anyukámékkal pár hete "csajosnapot" tartottunk és épp már hazafele vettük az irányt amikor anyuka hozott nekünk muffin...az egyik Narancsos volt, narancs darabokkal. Annyira finom volt, eldöntöttem ki kell kísérletezzem.
Elsőnek szuper lett, egy a hiba, nem dzsemmel készült, mert olyanom nincs.
De így is nagyon fini lett!

Hozzávalók:
*15dkg liszt
*10dkg margarin
*15dkg cukor
*2tojás
*3 evőkanál baracklekvár(narancs az igazi!)
*fél csomag sütőpor
*5dkg kakaópor
*5dkg reszelt csokoládé
*1 hatalmas narancs
*ennek a narancsnak a fél héja reszelve

Elkészítés:
Narancsot reszelem, majd megpucolom, felkockázom. Aztán a margarint megolvasztom és mindent jól összedolgozok(nem megijedni, nem folyós massza lesz, hanem jó ragacsos, sűrű)
Papírkapszlikba kanalazzuk és 180 fokon 25 perc, de tűpróbáig.:)
Hát melegibe is isteni, meg hűltibe is:)

Jóóóóóó étvágyat!

JÁTÉK még tart!

3 megjegyzés: