16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2011. december 22., csütörtök

Új kezdet, avagy kis ajándék karácsonyra!

1 év!
Pontosan ennyi ideje hanyagolgatom a blogom. Őszintén imádok blogolni. Szeretek visszajelzéseket kapni még ha az néha hideg is.
Szeretem megosztani az aktuális szépséget, amit elkészítek és örülök, ha azt olvasom, hogy valaki elkészítette és imádja.

De őszintén szólva mióta kis muffin beköltözött az életünkbe a konyha és főzés háttérbe szorul és a szükséges dolgokat végzem el benne...
Sajnos.
Nincs idő, vagy energia...? Talán néha kedv.

Viszont az anyaság inspirál is sokat.
És ez nem mindig épp a főzéssel kapcsolatos.
És úgy döntöttem, ezt nem akarom magamba tartani!
Szeretném megosztani veletek!
Ötleteket adni, hátha mást is inspirálnának ezek.

Egyik este álmodtam meg, hogy akkor új blog lesz.
De sajnálnám ezt, itt kezdődött minden, itt van 300 egynéhány bejegyzés, sok hozzászólás, mind mind szívem csücske, és egy darabja...
Nem hagyom veszni, marad ez csak alakul! Innentől fogva nem csak sütés-főzés lesz a téma!

Utóbbi időben, amíg kicsim játszott a szőnyegen addig én varrtam, olyan jól kikapcsolt...vagy annyi ötletem van tálalásra, dekorációra is...
És egy halom új élmény a hozzátáplálással...És őszintén!
Mert nekem senki sem mondta, hogy ez ennyire nehéz!
Szeretném ezeket megosztani!

Remélem tetszeni fog nektek és továbbra is velem tartotok!

Várom majd a visszajelzéseket!



Este jön az első ötlet, még a nagy Karácsonyi finishbe el lehet készíteni a karácsonyi evőeszköz öltözetet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése