16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2011. március 30., szerda

Füstölt sajttal töltött fasírtgolyók

Hosszú idő óta először csináltam olyan ételt, amit még nem csináltam. Mindig valami gyors egyszerű, beváltat készítek.
Barátnőmtől kaptam a receptet, ezúton is köszönöm:D
Hozzávalók:
*60dkg darált hús
*2-3 szelet vízbe áztatott kinyomkodott kenyér vagy 2db zsemle ugyan így
*2 evőkanál pirospaprika(kicsit sokallottam, de végeredménynek szuper)
*só, bors, kömény
*1 fej vöröshagyma
*2db tojás
*10dkg füstölt sajt
*olaj
Elkészítés: A sajton és az olajon kívül mindent jól összegyúrunk. Sót ne sajnáljuk, barátnő keveset tett bele, pedig igen megsózta...:D
Ha ne áll össze és nem lehet belőle szép golyókat formázni tegyünk hozzá zsemlemorzsát amíg formázható nem lesz.
Sütőt 180fokra melegítsük elő.
Sajtokat felkockázzuk és golyókat formázunk a húsból közepébe téve a sajtot.
Tepsibe sorakoztatjuk és meglocsoljuk olajjal.
Be a sütőbe én légkeveréssel sütöttem olyan 30 percig!
1-2nél kifolyt a sajt:( De nagyon fincsi!

Jóóóóó étvágyat!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon finom lehet,a fotó gyönyörű!

    VálaszTörlés
  2. Ez a fasírt nagyon szuper! Örülök, hogy hallok felőled, remélem minden oké! Mikorra is várható Kiskukta?

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm:D:D

    Minden oké:D Nő mint a gomba(lekopogom)...:D
    Július közepére várjuk, úgy hogy van még egy kis idő, de felgyorsulnak az események most már:D

    VálaszTörlés