16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2010. október 2., szombat

Banános kakaós piskóta

Vettem banánt és kívánta hogy süssem meg!
Nyitottam a hűtőt és hallottam hangosan kiáltotta, süss meg!!!
És hallgattam rá:D
Gyors keresgélés után ennél a receptnél kötöttem ki:
Hozzávalók:
*25 dkg puha vaj
*20 dkg cukor
*3 darab banán
*4 tojás
*csomag sütőpor
*30 dkg liszt
*1 evőkanál kakaópor
Elkészítés:
A vajat kikeverem a cukorral, majd hozzáütöm a tojásokat és az összetört banánokat.
Hozzáadjuk a sütőporos, kakaós lisztet is és gondosan összedolgozzuk az egészet.
Sütőpapírral bélelt tepsibe kanalazom és előmelegített sütőbe (légkeveréssel) 190 fokon 20-25 percig sütjük.
Porcukorral megszórjuk!

Jóóóó falatozást!

2 megjegyzés: