16 évesen(egy nyári szünetben) anyukám kiültetett maga mellé a kiskonyhába, kezembe nyomott egy füzetet és elkezdtünk főzni! Mutatta, diktálta a receptet, én meg leírtam! Következő héten meg kellett főzzem. Az alap dolgok mentek. Akkor kínszenvedésnek éltem meg.
19 évesen kaptam egy saját konyhát. Ott álltam egyedül, csak telefonos segítséggel és néztem a tűzhelyet, a lábast és hirtelen nem tudtam mihez kezdjek.
Ekkor vettem elő a a megírt receptfüzetem és kezdtem el főzni! Azóta szenvedélyemmé vált!

Vőlegényem is szereti főztömet és ez a legjobb érzés a világon!
Én, mint kezdő háziasszony ebbe a Blogba írom le tapasztalataim, összegyűjtött-kipróbált receptjeim!
Remélem másnak is segíthetek!
Jó olvasgatást & Sütést-főzést!

2010. augusztus 4., szerda

Újabb Stahl Judit....

Történt ma hogy bementünk az anyukámmal abba a bizonyos drogériába, ahol pontokat lehet gyűjteni és kuponokra lehet beváltani.
Már tavasszal beváltottam a muffinosra, barátnőm meg annó télen a húsosra(hozta nekem a Jézuska)...

Nem is tudtam, hogy újabb könyvre lehet pályázni, csak vásároltunk (tisztítószereket a költözéshez) és vásároltunk, legvégén fizettünk.
Ekkor anyum kikapta a pontgyűjtő kártyámat a kezemből, hogy megnézze, mennyi pont is van rajta, és
ekkor jöttünk rá, hogy jó sok:D

És ekkor lapoztam fel az újságot a kasszánál és láttam meg az új könyvet. Gyors megnézte nekem a pénztáros, hogy van-e nekik, és VOLT!!!
És olyan boldog voltam!!!!

És pont kapóra jön, mert a melegre való tekintettel a tészták legjobb és legkönnyűbb ételek:D
És egy régi ajándékkal együtt, már 4 könyvem van és várják helyüket a szekrénybe, az új konyhában:D

3 megjegyzés:

  1. Ez a sorozata nincs meg, jók ezek szerint?

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! Nekem megvan az összes könyve és tuti mind! De egyértelmű kedvenvem ez a tésztás! Viszont most hírtelen nem tudom, de asszem a húsos ételekbe alig van kedvemre való.

    VálaszTörlés
  3. Ahogy átlapoztam nagyon jó receptek vannak benne.
    Nekem a kedvencem a Muffinos!!!!
    :D

    VálaszTörlés